Så, nu har jag funderat lite på hur jag ska lägga upp min serie som jag ska rita på svenskan. Den ska sammanfatta en kort liten islänninga saga från medeltiden och det är riktigt svårt. Det är så mycket saker, men ändå inte på något sätt. Det känns som att det kommer ta mycket tid att rita den för det kommer nog bli ca 10 rutor. Men det är bara att jobba men jag överlåter det till morgondagen och fredag. Nu ser jag istället på ett matlagningsprogram på tv. Har börja tyckt att det är spännande fast att jag själv inte gillar eller kan laga mat x) haha.

Sen efter matlagningen ska jag se på det naste avsnittet av Modelljakten. Det är inte lika bra som amerikanska top modell men det är väldigt bra ändå. Synd bara att det var så få avsnitt av själv utmaningarna. Spännande att se vem som vinner nästa vecka i alla fall! :)

Uppdate: Det blev mord i morden  midsommer och modellande imorgon istället x)



// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0