Vilket underbart väder det var imorse! Jag lyckades dra med mig själv på en promenad för det kunde jag ju inte låta bli när det var så soligt. Så nu har jag promenerat en liten bit två dagar den här veckan :) 






Men sen hände något med vädret och den där härliga solen försvann ett tag men sen kom det tillbaka igen...:(

Nu börjar jag längta till snö i alla fall. Eller ja huvudsaken det är snö till jul för annars blir jag rktigt riktigt sur. Minns en gång när det regnade på julafton..det var hemskt.
 

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha men vadan, är det CENTRUM JAG SER?! Eller vad har hänt med lille lillebror Alundaaa

2011-11-15 @ 19:13:28
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0