Hej!

Till en början har jag några små saker att kommentera om mina senaste inlägg och det är att det såklart ska stå "DET" och inte " SET" om att det ska bli gott att äta polkagrisarna. Sen skulle det ju såklart ha varit en glad gubbe och inte en sur i meningen om att "solen var framme på morgonen, försvann sen men kom tillbaka igen" i tisdags.
Men nu lämnar jag de småsakerna. Jag vet att jag ibland kan vara lite snabb med att skriva inläggen och missar små felstavelser. Men ibland hinner jag knappt blogga så då skriver jag saker lite fort. Speciellt på Ipaden är det svårt. Bloggen kommer inte i första hand, det gör verkligheten. Men jag tycker själv om att upptadera varje dag för jag ser faktiskt bloggen lite som en dagbok och som jag kan skriva av mig lite smått onödiga saker i :)

Men idag i alla fall så har jag diskuterat en film som hette " Thank you for smoking" som vi såg förra veckan i samband med att vi ska skriva en argumenterande text. Dock hade jag lite svårt att förstå det så jag vet inte om vi egentligen ska kalla det "diskutera"...? haha Sen har jag hållit på och somnat på en fotolektion som jag tillbringade framför datorn med instruktioner till photoshop. Tror faktiskt jag aldrig varit så trött en lektion....
Men lektionen förre var jag desto piggare och jag misstänker att min hjärna ansträngde sig tillräckligt där, då jag ritade i mitt konstverk från förra veckan. Vi skulle rita av någon utan att titta på bilden och inte lyfta pennan. Då blev det såklart såna här konstiga "porträtt". Men kul var det att få göra något lite "oseriöst" ibland och idag fyllde jag i linjerna med flytande tusch och vatten. Här under är resultatet! Vilket konstverk va? ;) haha


Modellen är faktiskt Ninni. Tro det eller ej! xD

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0