Vad Hilary Duff ska se fräsh ut hela tiden. Kläderna, smyckena, sminket,  håret och leendet ser alltid så fint ut. Jag skulle såå gärna vilja ha hennes lockar, utan tvekan! Läste att hon ska få en pojke snart också. Det hade jag faktiskt missat :O

Jag tycker första outfiten är fantastisk. Vill ha kläderna, skorna och håret!

En helt annan sak: Jag förstår inte riktigt hur body buttren i det förra inlägget kunde bli dubbelt så många...x)haha
Det blev väl i alla fall en liten cool rörelse när man skrollar ner fort? haha

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh elaine! Det där är ju din stil juh :D

2011-11-21 @ 16:45:53
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0