I söndags ( jag är kanske lite sent ute med att skriva detta..?) så var det EMA- en gala på MTV då de belönar årets artister. Jag såg en del av det i alla fall och tyckte att det var sådär. Faktiskt så blir jag ltie trött på att Lady Gaga och Justin Bieber ska vinna alla priser x) Jag har inget emot någon av dem faktiskt. Men lite variation vore kul. Sen är jag lite trött på Lady Gagas kläder. Hon ska alltid ha några konstiga kläder och tycker väl att det är hon. Det är ju kul i sig men jag tycker det känns som hon anstränger sig för mycket när hon tar på sig en klänning som ser ut som en parabol och sen en svart hatt på det som går ner för ansiktet. Fansen kunde ju inte se hennes ansikte...

Däremot gillade jag Selema Gomez framförande och kläder. Jag gillar henne och hennes musik. Hon verkar så jordnära :)








Men ja Lady Gagas kläder... Är det här verkligen snyggt?


jag gillar det inte. Visst det är ju Lady Gaga men någon måtte får det vara (om jag får ha en liten sur ton..)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0