Detta har varit en riktig shoppingdag med mamma!

Mamma och jag åkte till Gävle och har varit där hela dagen och sprungit runt i affären, lunchat på en resturnang vid namnet "brända bocken" (tror jag det var) och fikat. Till lunch blev det pasta med fläskfilé, sås och oliver. Sen till fika innan det var dags att åka hem blev det en morotskaka och fanta. Gott var det alltihop! Jag fyndade dessutom lite kläder. Har ju letat efter en grön tröja och hittat några men de har inte klarat kraven så jag la den idéen på hyllan nu. Hittade en annan fin varm tröja som jag köpte. Hade gärna velat köpa en till men då hade jag typ stängt plånboken för dagen. Dock skulle den vara riktigt mysig till vintern så kanske köper den sen... Men inte nog med det så kom jag hem med yttligare två överdelar. Här under har ni dem!


Den sitckade tröjan, köpt på H&M för 250 kr


Jättefin tröja från Kappahl. Den kostade 150 kr men 99 kr och man hade medlemskort.


Fick den här för 50 kr, halv priset på Gina Tricot

Ja jag känner mig riktigt nöjd med mina köp fast det finns egentligen mer som jag vill ha x) Men dagen har varit ett mysigt äventyr med mamma. Dock har har den gett mig (elelr snarare äskor och påsar har gett mig) riktigt ot i axlarna. Sen är jag helt slut nu.

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Allts¨första tröjan står det Elaine skrivet på! :D

2011-11-02 @ 19:45:33
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0