Var är egentligen snön?! Jag är så rädd för att det ska bli en jul utan snön. Det klarar jag inte av. Förra gången hade det ju varit snö i några veckor vid det här laget och så tycker jag att det ska vara. Nu är det ju snart december och december är en julmånad och på julen är det snö. Vi bor i Sverige och i Sverige är det snö på vintern. Så ska det vara tycker jag! Jag hatar tanken på regn på julen och då menar jag verkligen det. Gillar inte alls när det heller julpyntas och det inte är någon snö ute. Jag tvivlar på att jag kommer julpynta förrens snön har kommit...

Nej nu kanske jag verkar lite för arg..? x) haha. Men jag längar så efter snön! Jag struntar i långa bussturer på morgonen och snöstorm. Det är ju redan mörkt vid 2 på dagarna så det kan allt komma lite snö som lyser upp.

Bild från 1:a advent förra året, snart exakt ett år sen...


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0