Hej!

Igår var jag till Niclas :) Ja han var ju lite tvungen att träffa mig när det var vår årsdag ;) I alla fall så hade jag med mig en present. För att jag råkade spinga på några urläckra gitarrer i onsdags med mamma. Inte några riktiga då utan nyckelringar, för riktiga har jag itne råd med. haha. Men de såg verkligen ut som riktiga fast de var handgjorda! Jag var bara tvungen att köpa två till honom eftersom det stod som skrivet "Niclas" på dem! Men jag hade väldigt svårt att välja för det fanns massa sorter och eftersom jag inte kunde välja en blev det två. En akustisk ( som jag förknippar mest med honom) men också en elgitarr. Han ska köpa en sån och i skolan spelar han sån. De är riktigt snygga. Jag ville minnas att han hade pratat om en av det här märket så det fick bli den av alla. Jag var verkligen överlycklig att jag hittade dessa. De är jättefina ju! :)

Dessutom hade han lärt sig en fransk låt på gitarr som jag gillar. Den sjöng han för mig. Uttalet var jättebra! :)Plus en annan låt som ingen tidigare hört. Han och bandet "Winner winner chicken dinner" ska spela den ikväll. Men det missar jag tyvärr :(







Jag menar alltså inte att han fyllde 1 år ...x)

Sen fick jag en ram med ett kort på honom i. Har bett om att få det kortet så det var snällt :) Det var ju bara det att jag hade tänkt att jag skulle överaska honom och han skulle få en present för att han orkar stå ut med mig ibland x) Jag har fått massa saker så jag tyckte att det var hans tur men jag blev såklart jätteglad för kortet :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0