Oj oj, nu behövs det uppdateras här igen ser jag!

Har kommit hem från en dag i skolan med fotoföreläsning och arkitektur. Eftersom min grupp ligger ganska mycket efter när det gäller fotolektionerna var det bra med en föreläsning då jag fick mer klarhet i allt det där med exponering. Jag kände att jag fattade lite igen. Däremot var det tungt med bara arkitektur sen. Annars har vi haft GK efter lunch men det har blvit ändrat nu. Personligen tycker jag att det är jobbigt för jag vill ha lite variation om dagarna. Dessutom kan det ha att göra med att jag känner mig så dum på arkitekturen. Förstår inte vad jag gör. Men med hjälp av Amanda, Lovisa och min lärare har jag i alla fall kommit en liten bit på mitt franska café idag. Vi får se hur det artar sig sen...x) haha
 


Just det, idag är det ju sista november så imrogon börjar nedräkningen till julafton! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0