Hej! Det känns inte bra att jag är ganska dålig på att uppdatera bloggen just nu...Skulle vilja ha massa idéer och tid till att göra saker som jag kunde visa upp. Idéerna finns där någonstans med en stor del går åt i skolan. Vi har tänkt på det, att vi inte orkar göra så mycket hemma för att vi "gör och tänker" så mycket i skolan. Men såklart älskar jag att göra kreativa saker för det! :)

Idag blev det dock lite mycket för vi fick ha arkitektur hela dagen (ca 3, 5 h typ). Egentligen skulle vi ha haft grafisk kommunikation halv tiden men så blev det inte. Det hade dock varit bra för jag blev så snurrig i huvudet av allt övande på att rita perspektiv. Vi ska ju rita upp vårt café. Men jag fick i alla fall ett gott skratt under lektionen av att Lovisa började säga "enRUMsperpektiv" istället för "enPUNKTsperspektiv som var det vi pysslade med. haha Dessutom blev man bjuden på Piggelin av Malini klassen så dagen gick ändå :)


Piggelin!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg. Vi har en tävling uppe som du gärna får vara med i! Tack så mycket på förhand :D

2011-11-09 @ 19:38:58
URL: http://tofflor.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hahahha FU! :D Aah nej men ja, det var en tuff dag. riktigt jobbigggg

2011-11-09 @ 21:04:06
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0