Har jag fattade rätt var det idag som Versace-kollektionen hos H&M släpptes. jag kan ju inte ha missat hysterin kring de då reklamen med den där "cirkus-låten" som jag vill kalla det spelas hela tiden. Är ganska trött på den..x) haha

Jag kunde i alla fall inte låta bli och kolla på kollektionen på hemsidan och jag märkte då att allt redan var slutsålt nu på kvällen! Fast jag förstår inte riktigt hur man vill betala en tusenlapp för en svart kjol men några nitar på direkt. Många av kläderna var coola men kanske en aning överdrivna tycker jag... Dock tyckte jag att väskorna var häftiga och orginella. Jag och Ninni passerade H&Ms skyltfönster här om dagen och konstaterade då att vi hade kanske bara köpt en (den översta ) av de tre klänningarna i fönstret och jag en väska då om vi skulle gjort det överhuvudtaget. Hade jag haft MASSA pengar hade jag också kunnat tänkt mig de här andra sakerna:






Är det onödigt att lägga en två tusenlappar på en av de här klänningarna eller två hundringar för armbandet?

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0