Äntligen fredag igen! Det enda man gör är att längta tills helgen om och om igen. Förrutom fredagarna då som är väldigt jobbiga i skolan. Var jättehungrig idag innan lucnh och känner mig inte peppad inför en liten argumentation och diskussion i engelska nästa vecka. Men det är bara att bita ihop för om en vecka så är det lov :) Sen är det svåra  bara att bara återgå till rutinerna ännu en gång när det dessutom blivit mycket kallare och mörkare... x)

Men nu ska jag vara positiv för vädret har varit strålande idag och det gör mycket för mitt humör! :) Dessutom har ju inte jorden gått under än denna fredag den 21 Oktober 2011. Har gått och väntat på att se om han där gamla amerikanaren hade fel eller rätt den här gången om hans spådom om jordens undergång ännu en gång. Jag är ju lite ironisk nu men lite har man tänkt ändå. Tänk om jorden verkligen skulle gå under en dag. Jag menar, allt känns ju så förstört i värden ibland med avgaser och annat som krig t.ex. Sen såg vi också klart på filmen Jeanne D' arc som slutade med att hon bränndes på bål vilket inte är så trevligt att se. jag gillar inte eld och bränder. Jag är glad att man inte levde på medeltiden ändå.

Men men  innan jag åkte hem tog Jag, Ninni, Sara och hennes syster en liten promenad till en ny affär som hade öppnat. Dock hittade Ninni och jag inte mycket där så vi var inte alls där länge. Men mysigt var det i solen.

...Lovisa hoppade av på vägen för att åka hem men fick med henne på bild före tillsammans med Ninni.


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0