Jag har varit ltie nostaligsk den här veckan. När jag loggade in på spotify, startade min gamla mpr-spelare i brist på batteri i mobilen så blev jag åter igen såld på den musik som jag lyssnade på för ett år sedan. Jag lyssnar fortfarande på samma sorts musik men vissa låtar har tyvätt glömts bort lite. Många tycker nog att jag är ännu mer konstig med min glada musik smak nu när jag säger att jag älskade Lucas Pratas låt - she said 2006. Kommer ihåg att jag fick höra den påväg hem från en klassresa och blev så pigg. Samma gör Arash ESC låt - Allways från förra året mig glad. Hurts wonderful life är väl inte lika glädjande men allt bra är den!!







Det är Lovisa som lärt mig lyssna på den här låten. När jag sen i sommras såg en affish på hurts i Riga blev jag genast sugen på att lyssna att gå på det x) haha

Någon mer som gillar de här eller i alla fall en låt?
Är jag sen enda som gillar She said...? x)

Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0