Hej!

Blir någon förvånad om jag säger att jag fikat i skolan idag med? Det kanske verkar som att det är det enda som vi gör? x) haha Men vi firade att Sara fyllde år med blåbärsbullar som Lovisa hade köpt med sig på vägen till skolan :) Men man kanske inte kan säga att vi fikade direkt i skolan för vi fick slänga i oss dem ute på väg till idrotten...haha De var i alla fall jättegoda men det kanske inte var så smart att ha ätit dem och lunch direkt innan man skulle spela innebandy i 2 timmar! haha Mådde lite illa där först x) Men vi får inte glömma att de var goda! ;)

Innebandyn var också faktiskt roligt förvånansvärt nog. Jag gillar annars inte lagsporter men spelar man på kul blir det ju en annan grej. Dessutom gjorde jag 4 eller 5 mål :D Är kanske Innebandy en sport för mig? :O Jag gjorde mig själv lite förvånad men självklart glad. För mitt lag på 4 pers vann dessutom mot 7 andra små lag i en turneringen!! :D

Här har vi Lovisa med sin bulle


En annan mindre rolig sak är att jag upptäckte att jag nog glömt eller tappat min lilla fina puma-parfym. Därför ska man låta sånt stå hemma har jag sagt till mig själv! Jag känner mig klantig och ledsen nu :(

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA åååh kan du inte skicka bullbilderna från idag tillmin mail? :D haha stackare med parfymen.

2011-10-10 @ 19:43:09
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0