Hej!

Idag har det då inte hänt mycket. Fick reda på att en lektion var inställd när jag var påväg till skolan och min nästa lektion började om 4 timmar då. För att förediva tiden gick jag lite på stan för att kolla efter pumps som jag förmodligen kommer behööva snart. Men såklart fanns det bara kängor och stövlar i affärerna, det var ca 5 st pums i varje affär och inga föll mig i smaken direkt. Jag vill att de ska vara höga men de får inte vara för höga ändå, så att de blir för obekväm. När jag hittar skor på nätet som är 14 och 16 centimeter höga så får jag nästan ont i fötterna av att bara höra eller läsa det! Men snyggt är det ju, fast dock bara om man ka gå i dem. Men någon stans får det gå en gräns x) 

Men ja, det blev alltså bara en lektion för mig idag - franska. Före det åt jag en baguette till lunch och sen satt Ninni och jag och väntade på att tiden skulle gå. det kändes lite onödigt ...

Den här veckan har jag ett nytt nagellack som jag målade på igår. Jag håller alltid på med det i sista stund och råkar alltid förstöra det för att det aldrig torkar x) Men det ser ut att sitta ganska bra och skulle det göra det hela veckan är det riktigt bra för det kostade nämligen bara 10 kr (om jag minns rätt) på h&m!

Men vad ska man kalla färgen egentligen? Det är som att den skiftar ibland...X)



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha som ditt hår då!

2011-10-17 @ 19:50:52
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Fin färg :)

2011-10-19 @ 11:03:52
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0