Så glad jag är såna här soliga höstdagar! :) Jag känner att jag blir så pigg och allert. Får så mycket mer gjort än tillskillnad från när det regnar :) Dock har jag bara varit i skolan en snabb sväng idag. Försökte jobba lite i illustrator och sen fortsatte vi se på filmen om Jeanne D´Arc på historian. Mer "jobb" än så har jag inte gjort. Tänkte däremot skriva lite engelska nu ikväll. Annars så har jag spenderat eftermiddagen hos min fina mormor och morfar. Jag fick lunch och fika där. Mormor är så snäll som alltid låter mig få min favoriträtt av hennes mat när jag är där. Det är så gott och är det inte Lovisa som göder en så är det kanske mormor och hennes för goda mat ;) haha Vi hade i alla fall jättekul, tittade på gamla bilder från när jag var liten och lekte med min Ipad :)

Två bilder:




// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha personlig gödare och uppfödare, det känns bra, min princip är "göd renen till starka benen!" :D hahahahhahahah

2011-10-11 @ 17:33:30
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0