Någon som vill se mina nya skor? ;)
Här är under är de i alla fall!

Jag köpte dem som sagt igår. De är från Deichman och av märket "Graceland". jag har aldrig köpt ett par skor därifrån förr så det ska bli kul att se hur de är. De kändes i alla fall stabila och bekväma fast att klackarna är ca 9 cm. Dock var de lite mindre bekväma på min vänster fot. Börjar ana mer och mer att min ena fot är större än den andra..x) haha. Men de ser rejäla ut och jag kan ha dem med sockor i - det kommer jag behöva i vinter. Skulle det bli jättekallt och urmycket snö så är mina gamla, luddiga och högskafftade vinterskor fortfarande hela :) 






Det går även att dra upp skaftet



Det är viktigt att de har snygg sula under också ;) haha

Så jag är nöjd för gillade dem fast att jag hade velat haft ett par med högt skaft... men men.  Jag gillade de här mer och mer ju mer jag provade och de kostade dessutom 350 kr vilket är ett bra pris tycker jag :) Hade inte kunnat gått därifrån utan dem. Funderade också på ett par balskor. Men om man vill ha lite höjd är de ju så ostabila de pumpsen som finns. Däremot var priserna bra där, ca 250 kr fick man ge för ett par svarta pumps. Men jag avaktade och hoppas att jag hittar ett par höga, med inte för smal klack, rundade vid tån, svarta, bra pris, och med lite platå. Vilka krav man ska ha! xD

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

anyggga, men de var finast med uppvikt skaft tycker jag :)

2011-10-25 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0