Förra veckan fick jag ett mail om att jag kunde beställa mina skolfototon, fick välja ut exakt vilka jag ville ha själv. Det vra roligt och dessutom kom de jättefort. Redan igår! :O Har aldirg varit med om att man får välja vilja kort man vill ha själv men är inte förvånad att det blir så nu :)

Faktiskt så blev jag ganska nöjd med kortet i år. Det är alltid något som jag stör mig på. Men jag blundar inte i alla fall ;) haha Dock blev mina läppar väldigt ljusrosa av någon annledning...

Jag har mitt hjärthalsband som jag fick av Niclas på mig :) Hade dock svårt att bestämma mig om jag skulle ha det eller örhängena som jag fick av honom, dagen före fotograferingen x)
 

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nehe seriöst?!? Jag skulle få mitt om typ21 dagar... Men vadå, hR du fått skolkatalogren? Då kanske det är den som dröjer annars. Kag tog bara den:))

2011-10-18 @ 15:28:51
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh förresten! Ditt halsband hänger inte snett som du trodde :D Bra!

2011-10-18 @ 22:07:16
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0