Åh vad slut jag känner mig fast än att jag sov ut imorse... Jag som tvingade mig själv att sova hela natten för jag bara vaknade och var pigg. Sen har jag inte jobbat så mycket i skolan. Började med en fransk text och "diskuterade" lite på svenskan om medeltiden och antiken. Så det var inte mycket. Jag jobbade visserligen lite historia hemma imorse. Men den största energin gick åt nu på kvällen då jag, lillebror och mamma var och letade skor. Jag har ju verkligen velat och letat efter ett par vinterskor och nu hittade jag ett par. Dock var de inte som jag hade tänkt mig från början med jag fick ge upp den idéen. Men jag gillade de här mycket! Visar dem sen :) Efter det blev det hamburgare på max till middag och nu är jag äntligen hemma.


En bild från i sommras

Nu blir det tv!

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0