Hej!

Just nu sitter det en tjej här (jag) som känner sig sur och inte speciellt glad. Jag känner mig nämligen less för jag sprang på stan efter skolan så jag blev alldeles svettig. Jag sprang mellan två affärer ca 4-5 gånger för att köpa ett par strumpbyxor. Jag tror att jag hittar ett par perfekta på den ena affären men när jag står i kassan har jag tur och ser att det är tights. Så jag springer tillbaka till den andra men då är de som jag vill ha för stora i storlekarna så jag får ta den andra sorten till slut. Jag åker då hem och känner mig nöjd med dem men såklart var de för små när jag kom hem!! Jag som trodde jag inte behövde gå på stan mer nu men där hade jag fel + att jag har betalt 70 spänn för ingenting...Jag vet att det inte är någon stor sak men just nu vill jag bara försvinna. Orkar inte med något.

Men jag tänker ändå försöka vara positiv och jobba lite nu och sen när jag är på bätte humör ska jag berätta mer om dagen.

Ett annat köp som jag har gjort är ett underställ från New body som jag har köpt av Lovisa. Fick med mig det hem idag och jag känner i alla fall mig nöjd med det köpet! x) haha

Så nu har man ett underställ, kan vara bra att ha! :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oh ja, nu kan du fortsätta springa i vinter! Hohoohoh, hade en liten mening med att sälja det till dig må du tro, en liiiten baktanke haha :D

Nej men åh, det är aldrig roligt att få hem fel grej.

2011-10-26 @ 19:33:40
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0