Det här är en väääldigt lång dag! Tycker att jag varit i skolan i evigheter nu x) Först innan lunch hade jag tre lektioner och nu efter lunch har jag håla (Jag höll på att hungra ihäl då...x) ) Men jag måste dock jobba lite snart. Just nu sitter jag däremot och jobbar i illustrator med Amanda beredvid. Sen blir det engelska och åter engelska. Jag förstår inte riktigt det där med "stress" (betonging) på engelskan så tycker att det är lite knepigt. Men bäst att få det gjort för sen är det helg och höstlov! :)

Jag kom på att jag hade tänkt sätta upp håret men har inte gjort det men det blir ändå en bild som det ser ut som att jag gjort det på ;) haha Fattar ni?


Men såhär ser jag ut! ;) haha


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahha, coolinggggggg ;D

2011-10-28 @ 19:01:45
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0