Igårkväll var det tacomiddag här hemma, med mamma, Robin och Niclas :) Jag var riktigt hungrig efter den jobbiga dagen och såklart trött. Så vi båda höll nästan på att somna ibland x) Tror även Men det var jättekul att min pojkvän kunde komma hit :) Han var dessutom jättesnäll för han hjälpte mig synkronisera iPaden till datorn. Jag var rädd för att göra det själv. Behöver någon som fattar var man gör bättre än mig x) Niclas var perfekt för han kan sånt ;). Så allt gick bra! :)

Är du nöjd nu Lovisa? ;P
Hon har tjatat på mig hela veckan om det där... haha


Det här är inte min bild


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAha! "Det här är inte min bild" hahahhahaha såå jävla kul! HAHA! nej men braaa elaine, gött var det hopas jag?! :D

2011-10-29 @ 21:08:37
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0