Imorse var det riktigt kallt tyckte jag. Det märks att det närmare sig vinter. Eftersom jag redan har ett skodilemma så växer det sig större nu när jag börjar längta efter ett par varma vinterskor, helst stövlar. Jag har blivit fötrjust i två par på bonprix, men de är slut nu :( Hoppas på att de får in nya men den här skon har jag också börjat fundera på. Den är snygg och skulle vara jättemysig att ha i vinter när det är jättemycket snö och kallt. Det enda problemet är att de förmodligen blir varma att ha inne i skolan om dagarna..X) Hur skulle de dessutom se ut till en läng jacka med tanke på att det är 50 cm höga i skafthöjd? Jag vet inte, låter kanske lite konstigt men jag kan inte riktigt släppa dem med tanken.


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0