Usch jag undrar om jag kommer orka med en veckas lov.. För jag känner nu hur rastlös jag blir av att inte ha något att göra. Eller okej, jag har saker att göra. Faktum är att jag har en text att skriva på franska och set skulle inte vara fel att göra lite övningar på engelskan för jag fattade inte mycket av det i fredags. Men ändå orkar jag inte sammtidigt som jag sitter här och blir galen på att inte göra något. Det är jobbigt ska jag tala om! x) haha

Jag vill pyssla men orkar inte heller ta fram något... Det enda som jag har åstakommit idag är att jag har gjort klart mitt kolllage som jag tog hem från skolan. Annars har jag bara ätit tårta och läst bloggar typ.

Ja precis som vädret blev det här inlägget heller inte glatt..x)

Hittade ett kort i farmors kamera igår. Ser någon vad det är för kort? ;)



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såååklart det är ju på dig och niclaaas ;D

2011-10-30 @ 16:03:27
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0