Igårkväll direkt efter kalaset gick lillebror och jag ut och fotade lite eftersom det var ju ett sådant fint väder. Det är sånna höstdagar som gör att jag bara älskar allt och såklart hösten själv. Jag ville bara fånga det fina vädret (kanske min klänning också ;) haha) och dessutom prova Robins kamera. Jag fick ju lära mig två grundsaker i foto i torsdags - slutartid och bländare. Det tog ett tag att få in det men nu när Robin litade på mig och lånade ut kameran (såklart under hans tillsyn ;))så kunde jag tänka rätt. Känner att jag börjar bli lite förtjust i att fotografera och det ska bli kul att lära med mer :)

Tvingade Robin att ta kort på min klänning så det är alltså blandat med bilder som han och jag har tagit. Men äpplet har jag tagit på med inställningar på bländaren.

Gillar kontrasten med höstiga träd och ganska sommriga kläder :)











// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den var fin han med äpplet! Meen ja, har du börjat sätta taggar på dina foton vaaa? ;D snyggt!

2011-10-02 @ 16:01:25
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0