Jag logagde in på spotify (som jag inte gjort på jättelänge) och började lyssna på "gammal" musik. Jag blev riktigt pigg och glad av det! :) Tänk ibland kan jag vara så trött på vissa låter och tycker att jag har hört allt. Men sen helt plötsligt finns det hur mycket som helst att lyssna på igen :)

Nu har jag hittat den här låten igen som jag lyssnade på förrut. Det är  Mylène Farmer och en annan artist som heter Moby som sjunger.Mer vet jag nte om låten och han "Moby"  men jag tror att det här är en cover fast det är  hans låt. Jag vet egentligen vad det är som gör låten bra... Men något är det och jag gillar harmonin och speciellt det insttrumentala, mellanspelet, kan det kallas "brygga"? haha

Den är liksom fin på något sätt och får mig att tänka på hur glad jag är för allt :)



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0