Hej!

Oj vad tyst det har varit här nu..:( jag måste skylla på att jag har haft mycket att göra (fast ändå tycker jag inte att jag fått så mycket gjort ...hm...). I alla fall så sitter jag och skriver en artikel i språksociologi. Den ska vara klar på fredag och jag började igår- Det är inte alls likt mig. Jag gillar att vara ute i tid ju. Men den här gången blev det inte så därför tvingade jag mig själv till att jobba nu och igår. Det går framåt men jag är dock förvirrad och undrar om jag egentligen gör rätt, skriver för mycket eller bara är helt ute och cyklar. Men jag kör på det jag har nu. Finns inget annant att göra, eller ja jag vet inte vad jag annars skulle göra i alla fall.

Men annars så har jag varit i skolan en kort stund idag och haft historia. Jag åt även lucnh men inte mycket så när jag kom hem gjorde jag nudlar med kräftskärtar i. Var så sugen på nudlar idag så jag var tvungen x) Det var jättegott kan jag lova! :) En annan sak som jag gått och varit sugen på hela dagen är kanelbullar. Bara för att jag råkade läsa att det var kanelbullens dag imorse. Typiskt! x) Men jag ska inte låta mig lockas för det är bara tisdag och jag har faktiskt varit lite nyttig och tagit en promenad i solen och blåsten tillsammans men min fina lillebror.
Men jag vill ha en kanelbulle....x)


Det ser kanske inte så gått ut men det var det i alla fall! x)




Oj blev sugen på jul nu när jag hörde en fransk jullåt från förra året x)
Snart är vi nog där igen (le temp passe vite). Fast än kan det vara höst ett tag. Sånna här höstdagar är så fina!! :)

// Elaine  

Kommentarer
Postat av: josefine

Fin blogg :)

2011-10-04 @ 18:30:53
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: Lovisa

usch på kräftstjärtar! :D

2011-10-04 @ 19:15:30
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0