Igår blev jag äntligen klar med mitt Ipadskal!! :)
Fick kämpa lite mot slutet. Jag skissade ju noggrant upp kedjan med alla länkarna på papper men jag tänkte inte på hur svårt det skulle bli att göra det i Illustrator eftersom allt ska ligga både över och under varandra i en kedja x) Så jag fick helt enkelt ändra om länkarna lite så att de inte överlappade varandra. Lite synd var det men det blev ungefär samma effekt. Berlocken som ni ser är Appels äpple.

Jag känner mig ändå nöjd med resultatet och det här är den fösta sak som jag gjort i Illustrator som jag känner mig nöjd med :)



Det här är alltså det vi gör på Grafiska kommunikationen :)


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Isabelle

gud så fint skal! :)

2011-10-06 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0