Hej!

Idag har jag varit på stan. Tänkte att jag skulle leta efter den där gröna tröjan. Jag hittade faktiskt 2 gröna. En såg precis ut som den jag hade sett framför mig men jag gillade den inte riktigt till hundra procent när den satt på ändå. Eller gjorde jag det? Nu får jag ångest, den kanske var bra...?x) I alla fall hade den andra som jag hittade på H&M en fin färg men det kändes lite för vid och den skulle nog bli noppig. Så var det med den beiga som jag hittade där med. Även de med glitter i från gina. Så jag kom alltså inte hem med något. För att jag är för kräsen.Det känns både bra och dåligt...haha. Mamma köpte i alla fall glasögon som hon skulle göra :)

Jag hittade en jättecool grönaktig/turkos tröja som var jättemysig men sen när man väl provade den så stacks den lite. Så jag ville inte betala 350 för den. Fast nu får jag ångest igen...x) Åhhh
Ett par skor med mycket 70 -talskänsla såg jag också. Men de kostade 1300 kr så de fick jag glömma x) haha
Provade andra högskaftade skor men blev lite ledsen och besviken på dem.
Jag har inte tur med shoppingen nu alltså x)



Den jättemysiga tröjan tills man tyvärr provade den. jätte snygg med färgrna!!!
Fanns bara en kvar...tänk om den kunde varit lika len innuti som utanpå?!!


Den gröna tröjan på H&M...

...och den beiga


Hittade också ett par shorts på kappahl för 99 kr (ord. 299 kr). Coola men de passade inte mig...


Så jag hittade saker men jag var för kräsen. Ska kika runt lite mer och tänka på vad jag ska köpa. Det var bar5a itne rätt dag idag tydligen.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0