Jag vet att jag inte behövde det ( förlåt Lovisa och alla :P) men jag kände att jag skulle göra det. Skrev typ klart svenska artikeln men fick ångest (får mycket ångest ibland ...haha) över att den kanske inte alls är skriven som en artikel och innehåller det som den borde. Jag misstänker att jag babblat på för mycket i onödan:( Men jag måste väl bli godkänd?

Jag tänkte i alla fall kanske sätta mig och skissa lite så snat jag har tid. Det för att jag skissar bäst här hemma för mig själv. Det har jag alltid gjort. Men också för att jag inte kan vänta med att ta tag i våran nya uppigt. Den här uppgiten har jag väntat på i ett år nu. Jag pratar såklart om att designa en parfymflaska! Jag som älskar parfymer! :D känner mig inläst på det x) haha. Jag fick ju själv en idée om att designa min egen parfym för 2 år sedan. Jag gjorde även en ask till den, som dock blev lite misslyckad x) Men det ligger mycket arbete bakom asken/kartongen också  i många fall. Det har försökt säga till min mamma och andra. Därför har jag väldigt svårt att slänga en fin kartong x) haha

Jag visade den på förra bloggen men tänkte göra det igen. Så sår här ser den ut:´


Nu får vi se hur min andra parfym i raden kommer se ut!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0