Jag sitter och försöker läsa några kapitel i Stolthet och fördom (på engelska) men det tar väääldigt lång tid x) Har inte hunnit läsa tidigare idag för dagen var ganska full. Förutom att vi åt muffins tyckte jag att jag fick lite gjort i alla fall :) Hade franska, engelska, bild och foto. På franskan och engelskan gjorde jag inte så mycket men sen på bildlektionen tog jag ur min andra ljusstake i betong från min form och skrev ut en bild till ett collage som jag ska göra. Jag ritade också av den och sen på fotolektionen skrev jag ut min "fotoarbete" om Ninni. Jag hade tagit tre bilder på henne som jag redigerat och sent monterat på ett A3 med text till. Ninni gjorde samma sak om mig. gillade speciellt hennes lilla text:

" Elaine kliver upp varje morgon i hopp om att leva ett drömliv i Paris, ständigt omringad av kläder smycken och skor. Idag läser hon design på gymnasiet.

På sin fritid bloggar hon om sitt vardagsliv frankrikedrömmarna och design. När studierna inte tar upp allt för mycket energi sätter hon sig gärna ner och är kreativ med penna och papper"

Här är min andra ljusstake både tillsammans med den första och själv. Jag hade egentligen tänkt göra en likadan som den första men tyckte inte riktigt att tiden räckte till. De har ju i alla fall samma modell vid foten x)




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0