Jag laddade ner en app till Ipaden där man kan lyssna på radiokanaler över hela världen. Ett perfekt sätt för mig att hitta ny fransk musik ju! :D Jag satt mig och testade om det funkade och vissa radiokanaler funkade riktigt bra. Jag hittade en som hette "100 pour cent France" (hundra procent Franskt/Frankrike. De här låtarna har jag hunnit lyssna på hitills och mer hinner jag inte med för idag. Men här har vi några, någon kanske lite smått fånig men ack så mysigt franska! ;)


Au soleil - I solen


Toutes les nuits je pense à toi - På alla nätter tänker jag på dig


Emmène-Moi ( Den här var då inte helt fransk men.haha )

Bonne nuit!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: ja det var verkligen tragiskt det som hände :/

2011-09-15 @ 07:16:20
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Marie-Louise Thunström

Hej Elaine!

Roligt att läsa din blogg! Vore jätteroligt om du skrev lite mer om vad du gör i skolan. Ni håller tydligen på och gjuter och designar olika saker.

2011-09-15 @ 11:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0