Hej! Har en lång fredag precis som förra veckan. Hade först svenska och sen tittade vi på filmen "stolthet och fördom" - "Pride and prejudice" på engelskan. Ni vet den som är skriven av Jane Austen och i den nya verisionen spelas huvudrollen av Keira Knighetly. Vi håller på och läser den också. Vår uppgift är alltså att se och läsa en klassiker.

Nu har jag håla men efter det ska jag se slutet av filmen och sen är det äntligen fredagkväll! x)



Den är mysig! Har sett lite av den förrut men inte hela som jag gjorde nu, eller jag har som sagt ca 20 min kvar att se av den. Keira är också väldigt bra :)

Uppdate: Filmen hade ett bra slut som man hoppats på och också anat. Tycker att den är riktigt sedvärd! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0