Vilken vän man har!! Lovisa hade städat sina lådor och packade ihop en hel påse med scrapbookingsaker och gav till mig idag. Den var verkligen full med massa fina saker! Blommor, band, klistersaker, glitterlim och mönstrade saker + massa mer. Kommer vara roligt att välja och vraka bland alla dessa saker nästa gång som jag drar igång med pysslandet. Hoppas gärna att jag får åka till Paris igen så jag kan göra ett nytt album av allt det där ;) haha

Men jag tackar i alla fall Lovisa jättemycket och känner att jag måste betala tillbaka (det här är inte första gången jag får av henne). Jag hade aldrig klarat av det hon gjorde (att ge bort så mycket alltså)..x) Därför har jag lovat att bjuda henne på fika snart som tack! ;)





// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken vän man är vaaa :D haha nej men det var så mycket rosa såndet passar dig bättre! ;)



Oc ser du haha, jag har en ny mailadreeeeess :D finally

2011-09-12 @ 21:18:46
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-13 @ 08:31:34
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0