Hej!

Idag var som sagt Ninnis födelsedag och det firade vi med att med att äta Saras muffins som hon så duktigt och snällt ställde sig och bakade igårkväll. Hon hade egentligen lovat oss dumlemuffins men det blev istället choklad muffins med after eight i. Fyndigt att komma på det ;) Det smakade faktiskt också mint så han hade lyckats bra som alltid, hon kan baka hon! :)

Så ja vi satt och åt den här muffinsen och jag började fåna mig lite med kameran på Ipaden. Sen när jag väl hade börjat skratta skrattade jag åt allt en liten stund x) haha





Jag gillar faktiskt när jag blir lite skrattig x) haha
Men skrattar gör jag bäst när jag själv vill och känner för det x) haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA Dummle och Chocklad, du är allt bra du! Haha ja men det är roligt när du är skrattig, det kommer liksom inte på beställning vilket är bra, men när du blir riktigt flummig så haha kan jag inte hålla mig för skratt! :D Haha som nåt bra alltså xD

2011-09-22 @ 20:11:33
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0