Hej!!

Idag har varit en tung dag och det tror jag berodde mycket på vädret. Började dagen med franska, sen engelska, lunch och efter det en lektion utan den vanliga läraren och material. Så då satt vi i typ 2 timmar och laddade ner saker till Ipaden. Fick ont i huvudet tillslut men då var det yttligare en timme att vänta på någon riktigt lektion. Me fotolektionen som vi hade sist gick förvänadsvärt fort ändå. Det känns faktiskt bättre att komma hem trött om dagarna när man åstakommit något än när man inte har det - som jag inte har gjort idag. För jag blir lika trött ändå x)

Jag gillar inte den här typen av fotosätt och jag vet att kvalitén inte alls är bra. Men som sagt ibland hinenr jag inte ta några andra bilder. Oftast vill jag inte ha med mitt huvud och blixt på bilden i alla fall men idag blir det så.


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0