Hej!!

Äntligen en solig lördag efter en vecka med regniga vardagar! :) Egentligen har jag inget emot hösten som kommer men regn utanför fönstret är lite tung att se under långa skoldagar. Däremot är soliga höstdagar med vackra färger på träden jättemysigt! Lite regn behövs ju också ibland. Den här inställningen måste jag ha ärvt av mamma som älskar hösten x) haha

I alla fall så tyckte jag att jag har suttit still för mycket nu så jag sprang ut på en springtur i skogen före lunch. Sen gjorde jag lite situps och andra övningar. Det kändes bra. Även fast jag kunde ha mycket,mycket bättre kondis. Men någonstans måste man börja och jag gillar att göra saker i min egen takt :)

Nu ska jag bara städa och sen kommer min pojkvän på middag :)




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0