Hej!

Igårkväll åkte jag och Niclas (som alla) in till fullproppade stan. Vi hade köpt biljetter till Tove Styrke för 30 kr och fast att konserten bara var i 47 min så var det värt pengarna. Det var egentligen jag som ville gå fast att det inte riktigt är min musiksmak,  men jag ville liksom göra något. Jag trodde inte att Nicas skulle tycka om det så mycket men det gjorde han (kom på att det kanske var en dum idé att ta med honom för att titta på en tjej ... haha). Det enda som var synd var att man hörde musiken bättre äm hennes röst :( Men vi kände i oss i alla fall nöjda när vi gick därifrån. Hon hade som under idoltiden riktig energi och egen stil!

Sen träffade vi lite kompisar på stan men vi gick också mycket själv, köpte godisremar till mig och mat åt Niclas. Lite jobbigt med allt folk bara x) Hade egentligen vetlat köpt en sockervadd också men hade förmodligen mått illa efter det x)



Älskar sura jordgubbsremar!!


Här är favortlåten från Tove. Gillar även "million pieces"

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0