Hej!!

Nu är jag helt slut men och har ångest för trots att jag är så slut har jag knappt fått något gjort idag. Skulle skriva en sak om den romerska antiken men fastnade med att bara läsa om det så fick inte ner något på papper alls..:(
Sen så hade jag en estetisk lektion, där jag designar en lampa. Jag gillar verkligen uppgiften men det är lite svårt att få ihop det så att det ska hålla. Men nu fick jag som jag ville kolla på lite material och tror att jag har fått ett hum om hur jag ska göra :) Ni vet, lampan ska lysa på riktigt också även om formgivningen är viktigast!
Jag hoppas i alla fall at reultatet blir bra och då ska jag visa den sen :)

Mina kläder idag var faktiskt shorts (med nylonstrumpbyxor under) och blus. Jag tänkte inte på att det faktiskt var kallt förren min lärare frågade om jag inte frös. haha. Man kan ju tro att jag är en varm människa av mig. Men annars fryser jag alltid om händer och fötter faktiskt x) Men min annledning till att jag hade shorts var för att jag ville "använda slut" på dem nu. Snart blir det nästan bara jeans i fortsättningen! haha

Kommer ni ihåg min "bildblogg" www.ElleElaine.tumblr.com - där jag skriver väldigt kort om dagarna? Förklaring på bilderna där kommer oftast här.
Tisdag 13/9 2011

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu har jag lagt till dig :) Säg till när du lagt till min blogg. Kram

2011-09-13 @ 19:31:20
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0