Nu har jag klarat av den där jobbiga dagen. Det jag menar med "jobbig" är att en blir jobbig för jag har nästan inga lektioner och har inte så mycket att göra. Man bara sitter mest helt enkelt x) Jag hade formgivning men fick inte heller så mycket gjort där. Jag ska ju designa en lampa och jag har ritat den. Jag satte sen idag igång med att bygga den men fastnade då jag märkte att jag behövde tänka om lite. Så just nu känns det lite tung fast att jag älskar uppgiften och design. Men det är sådana "motgångar" som man får ta ibland. Man får tänka om och det är nog bra att jag får lära mig det (och att tänka överhuvudtaget inom designområdet)! :)

En helt annan sak: Jag har glasögon i skolan nästan varenda dag. Har ju haft det i snart 4 år. Men jag har blivit duktigare och duktigare på att använda dem. Jag trivs faktiskt bra i dem ibland men vill också vila (kanske inte rätt ord..?) ögonen. Så, så här såg jag ut idag med glasögon och utan.

Det finns två utseenden av mig alltså! ;)



Det är faktiskt kul att kunna variera :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vänta, nu vart jag osäker. Hade du eller hade du inte glasögon idag? Haha sjukt ord med, GLAS - ÖGON liksom typ typp liksom ba va likosm

2011-09-20 @ 21:30:34
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0