Nu har jag löst det lilla problemet med bilduppladdningen som jag hade. Eller ja det var Niclas som löste det och det var jag som råkat trycka på något x) haha

MEN idag har jag i alla fall varit ledig och vädret var minst lika bra (tror bättre) än igår!! Det kändes som sommarväder ute. Jag var hos Niclas så tvingade honom att gå ut lite så vi bara satt där och tittade på hur fint allt var med de färgade träden, korna i hagen, hans katt Pircken, en rödhake som flög förbi och lugnet i luften :) Efter gick vi ut med Zingo och Mellvin (som jag saknat mycket - Niclas har jag såklart saknat massor hela veckan <3 <3). Sen igår såg vi filmen Gladiator som jag hade fått för mig att jag skulle se efter ett kort arbete med antikens rom. Den var okej med jag tyckte Troja, som ju är samma typ av film, var bättre.

Men ja, idag har det helt enkelt varit en väldigt lugn dag och det kändes som att det behövdes. Sen trivs jag verklgien hos Niclas <3 När jag kom hem sprang jag lite och efter det blev det middag.




Och sen blev de en gooood frukost/lunch!!


Ja det var min underbara, lediga och höstiga fredag :)


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0