Är jag knäpp som tycker Rebecka Blacks nya låt är bra med tanke på hur hatad hon och hennes förra låt är? Ni vet "Friday" som hennes föräldrar betalade för att hon skulle få spela in - alltsåm det betalade för hennes dröm. Jag förstår inte ritkigt hatet mot henne. Jag tycker i för sig inte att låten "friday" var bra och lite fel känns det väl att låta sina föräldrar betala för att hon skulle få spela in den. Men förstå hur ledsen hon måste ha varit när hela världen hatade henne? Hon var/är en 13-årig tjej  (tror jag) som har en dröm som alla andra. Förmodligen har hon drömt om det ända sen hon var liten. Just därför tycker jag att hon ska få mycket beröm för att hon vågar ställa sig upp mot världen och prova igen med en ny låt. Hon gör en stor revanch tycker jag. Låten är mysig (säger jag som gillar den där fåniga musiken i alla kompis"gång" som jag tillhör). Men musik ska göra en glad. Att hon får stå där gör henne glad. Så jag gillar helt enkelt den här låten. Hon är ju söt också, visst jag har hört bättre låtar. Men kan någon berätta vad det riktiga FELET i den och med henne är?



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAG tycker hon är lite dålig, inte bara för att hon är dålig. Utan för att hon verkligen står för allt går att köp med pengar. Tyvärr kan inte en bra sångröst och utmärkta låtar köpas för pengar, lite så tänker jag. Och sen att texten, videon, hon, allt är så hemskyt fult gjort bara bygger på skiten.

2011-09-05 @ 18:45:07
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Frida J

Låter som att vi har lite att diskutera ;D Nej, men tror de flesta tjejer hade sjungit, om de hade fått chansen till det. Hon har ju fördelen med föräldrar som har mycket pengar, om hon inte skulle haft det skulle hon aldrig ha blivit känd. Hon är ju inte "hatad" men anser inte henne vara bra i något av Friday låten. Men som sagt, alla har olika åsikter annars skulle denna värld vara väldigt tråkig. :)

2011-09-07 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0