Hej!

Mina ben och fötter riktigt värker efter den här shoppingdagen. Isabelle och jag började kl 12 och slutade kl 5 så i 5 timmar sprang vi runt i affärer. Både soecond hand och "vanliga" affärer blev det. Den enda rast vi hade var när vi köpte en varsin mcflurry med tobleronesmak på mcDonalds. Annars var det full rulle. Fast vi handlade dock inte så mycket. Men det blev en roligt och lyckad shoppingdag! Kom hem med bra saker och har gjort av med lagom mycket pengar :)

Sen när jag kom hem åt mamma och jag en varsin supergod räkmacka till middag och nu är vi duktiga och städar båda två. Jag dammar till tonerna av Alizée, Jennifer Lopez, Avicci, JLS och Nicki Minaj. Sen blir det tv och vattenmellon. -  Mysig onsdag!

Isabelle under glasspausen


Den goda räkmackan!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nu får du viiisa! :D Haha

2012-04-04 @ 21:41:31
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0