Idag har varit en stressful dag och pågrund av lång väntat innan lunch ( fast jag åt en frukt innan) blev jag lite konstig och trött efter några lekioner. Jag måste verkligen ha mat, annars blir jag trött, ledsen och får ont i magen. Men nu är jag i alla fall glad över att ha kommit hem och har fyra lediga dagar framför mig. De ska jag tyvärr tillbrinda med damsugaren, damtrasan, franska boken och svenska texter. MEN också lite roliga saker hoppas jag - som t.ex att "fira" en valborg med Niclas :)

Jag har känt mig hemsk i dag i håret så jag hade inte något lust med "outfitbilder" men här är en bild ändå. Hade min knalliga tröja från cubus, örhängen från guldfynd och armband ( det med kedjorna) fick jag från Niclas mamma förrut.

Förresten, vad det har varit fint väder idag (lite blåsigt dock men äsch)!




// Elaine

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin bild :)

2012-04-28 @ 19:14:35
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0