Den senaste tiden har jag blivit väldigt inspirerad att åka till typ New York eller Chicago. Jag drömde till och med här om dagen att jag åkte till Ney York. Dock fick jag åka själv..:( haha.
Jag tror det är för att jag har läst bloggar där bloggaren varit eller är där. En av de är AnnaWii (en blogg som jag överhubvudtaget har blivit helt fast vid) som är i Chicago just nu. Det verkar helt magiskt med underbara byggnander, gamla som nya och parker i varje gatuhörn, som hon beskriver det. På inte tal om all shopping som finns där men inte här. Sen skulle jag vilja testa sån där frosenyoghurt också!
Men ärligt talat är jag för rädd för att flyga så långt och jag lär få åka dit om flera år om jag nu någonsin kommer dit. Men jag hoppas att jag gör det någon gång i alla fall!
Chicago
New York
Ser det inte häftigt ut?!
Men jag måste ju bara påpeka att Paris är den underbaraste staden ändå! ;)
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0