Top model 17

Ikväll ( om ca 45 min) är det äntligen dags för en ny säsong av Top model. Men det är inte helt som det brukar vara utan det ärgamla deltagare som är med och tävlar - All stars. Jag har verkligen längtat efter det här och hållt utkik efter det på 3:an så jag kommer absolut inte att missa det! Det är så roligt med alla utmaningar och eftersom jag har sett alla säsonger ska det bli roligt att se gamla ansikten och hur de har förändrats.

Så här står det påt tv3's hemsida:

"Revanschsugna tittarfavoriter skapar mer drama än någonsin i ny stjärnspäckad säsong av America’s Next Top Model: All stars.

Den här gången handlar det inte bara om att hitta en toppmodell. Det handlar om att hitta en stjärna. Tyra Banks har gått igenom arkivet från Top Models begynnelse till idag för att ge programmets oförglömliga tittarfavoriter en andra chans. Vad händer när så många stora egon vässar naglarna under samma tak? Bered dig på en helt ny sorts modelltävling: America’s Next Top Model: All Stars.

Fler åtråvärda priser, juryöverläggningar inför livepublik, större stjärnor, större egon. När Tyra Banks satsar på ett helt nytt koncept i Top Models historia tar hon i ordentligt. De rutinerade och ärrade Top Model-favoriter hon samlat ihop i sitt all star-team är alla hungriga på revansch. Som modellernas mentorer har Tyra kallat in superstjärnor som La Toya Jackson, Nicki Minaj, Tyson Beckford, familjen Kardashian, Ashlee Simpson, Kristin Cavallari och många fler. "


(Bilden är från tv.3.se och mer finns att läsa om man klickar på den)


Så vad jag gör om en lite mer än en halvtimme är jag sätter mig framför tvn med en kopp ingefärate (jag dricker det åt Niclas med när han är sjuk. .. haha) och slår på 3:an!

Någon mer som ska göra det? :)

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Gamesound kills reality

Yay Top Model som är så kul ^^ utmaningarna är så himla underhållande!

2012-04-17 @ 21:17:01
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0