Colourbomb!
Här är en riktigt färgbomb!

Jag är inte så mycket för slitna shorts, massa nitar och överhuvutget vet jag inte om jag passar i sådana där shorts... Men hur som helst tyckte jag att de här shortsen bara för för snygga pågrund av all färg. Visst man blir lite yr men jag tycker att det var coola. Sen slängde jag på lite mer färg ändå. Det hade inte varit lika snurrigt om man bara matchat shortsen med neutrala färger men nu kände jag för en riktigt färgexplosion!

Limegrön topp - farfetch.com. vit topp - misselfridge.com, shorts - etsy.com (guess), oreanga skor - thecorner.com, turkosa skor - axparis.co.uk, lila väska - boticca.com, rosa väska - stefaniebags.se och gult armband - oxygenboutique.com.

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sari

Så himla mycket fint, gillar speciellt bustiern och shortsen!

2012-04-25 @ 21:05:12
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0