Hej!

Idag har jag agerat fotograf på mammas jobb! Jag skulle ta bilder till ett reportage om ett yrke så mamma fick bli min modell. Fast det gick ju som det gick... jag råkade göra något när jag ställde in alla inställningar som jag försökt lära mig i höstas. Så jag fick ta hjälp av en snäll tekniker på mammas jobb. Det var väldigt snällt men pinsamt eftersom jag ju var "fotografen". Typiskt mig! xD haha

Men jag tror att jag fick några bra bilder. Mamma var en bra modell. Men jag kan ju säga att kameror med säkerhet nog inte är min grej. I alla fall inte systemkameror... Men jag gjorde mitt bästa i alla fall!

Sen har jag övat ir-verb på franska, gjort gamla nationella prov på engelskan inför det här årets prov och pysslat ytligare på min lägenhet i sketch Up. Jag börjar faktiskt tycka om att jobba i det programmet riktigt mycket och jag gillar det jag gör :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0