Hej!

Vilken gråmulig och regning dag det är idag... Så därför känner jag inte direkt för att gå ut eller så, dessutom har jag franska att göra men jag har inte hunnit gjort det än för Niclas var här. Jag var dit en stund igår och sen åkte vi hem till mig och åt mammas goda kyckling och tittade på film. Det var lite kul för vi båda somnande till en film. Den slutade ju aldrig x) haha Sen i morse såg vi på en annan film, Vänner och åt varma mackor till frukost.

Men det var verkligen kul och mysigt att få träffa honom igen efter att båda hade haft en full vecka! :)




Här är armbandet som jag fick som en liten överraskning förra söndagen av Niclas. Han hade gjort det själv så bara det var så fint. Sen är det så enkelt och elegant. Men lite coolt ändå - så det är lite mer "Niclas-design" än mig då jag har mer glitter och guld. Men jag gillar det här just för att det verkligen är så mycket Niclas. Det är så fint och han är så fin!


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0