Här är gårdagens shoppingfynd! Det blev ett par jeans, ett nattlinne och en väska. Jeansen kunde jag nästan inte vara mer nöjd med. Alla jeans är ändå alltid för långa på mig vilket är det enda negativa med de här i så fall... Men jag hittade de på Bikbok för 199 kr - påskerbjudande. De har den härligt blåa, våriga jeansfärgen som jag ville ha och passar min nya jeansjacka och jeansväst perfekt! Dessutom sitter de som en smäck men är ändå mjuka och bekväma. Nu hoppas jag bara på att de inte sviker mig och håller ett tag.

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: ja precis! :)



Åh, jag såg att bikbok hade jättebra erbjudanden på appen. Men är man sjuk så kan man inte åka och shoppa. Typiskt. :)



Bra bas jeans iaf! :)

2012-04-05 @ 19:05:49
URL: http://simplyjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0